SANT JORDI A VILA-SANA

Avui a l’escola de Vila-sana hem celebrat el dia de Sant Jordi. Al matí, per cicles, hem anat a la plaça a veure la paradeta de roses i llibres que hi havia montada i cada grup ha pogut comprar un llibre per l’escola.

A la tarda alguns alumnes de cicle superior i cicle mitjà han representat la llegenda de Sant Jordi i el Xavier ha tocat una cançó de Sant Jordi amb la guitarra mentre alguns companys cantaven. Per acabar, hem fet grupets i els alumnes de cicle superior han dit algunes endevinalles als alumnes més petits.

Hem passat una bonica jornada!

Roses i llibres per tots i totes!