RECITAL DE POESIA A CASTELLNOU

Aquest any hem començat el tercer trimestre coincidint amb la diada de SANT JORDI, com és tradició tots els alumnes de l’escola l’Estel han ofert un recital de poemes a la Plaça de l’Ajuntament. Pares, mares, AMPA i molts veïns del poble han vingut a escoltar els nostres poemes que ja havíem preparat abans de marxar de vacances. Poemes de la Montserrat Casanoves, de la Joana Raspall, de l’Olga Xirinachs, de l’Alguer Miquel entre d’altres van deleitar el públic que embadalit s’emocionava amb cada paraula.  Després l’AMPA va obsequiar cada classe amb un lot de llibres per la biblioteca i aquest any ens ha regalat unes plantes per fer una plantada a la jardinera del pati gran.  Seguidament els alumnes van visitar la parada de llibres i molts d’ells se’n van emportar un. Recordeu que llegir ens fa més grans!! Llegir ens fa lliures!!

Ara a esperar el proper!!