READING TIME!

Durant el tercer trimestre, els alumnes de Cicle Mitjà s’han estat preparant per dur a terme una activitat que els feia molta il·lusió. Havien d’explicar un conte en anglès als alumnes d’Educació Infantil.

Després d’escollir cadascú el conte amb el què es sentien més còmodes, vam començar a preparar la lectura a l’aula. “Hem d’explicar un conte, no val només a llegir!” Vam mirar diferents maneres d’entonar, vam inventar les veus dels nostres personatges, vam decidir com dramatitzàvem la història per tal de transmetre el significat als nostres oients. En definitiva, els alumnes de Cicle Mitjà van treballar de valent i avui han recollit els fruits.

Aquest dimecres 20 de juny, els nens i nenes de 3r i 4t han anat a cercar els petitets de l’escola. Aquests, bocabadats han gaudit d’un munt de contes diferents. Donat que l’activitat era força relaxada, hem decidit explicar els contes fora, al pati, on hi corria una brisa molt agradable. Un a un, els nens i nenes d’Educació Infantil han anat canviant de parella i han pogut escoltar una pila de contes en anglès. Tots han coincidit a dir que han tingut uns mestres genials!

I què en diuen els protagonistes d’aquesta activitat? A la Yasmin i al Julià els ha agradat molt llegir als infants petits de l’escola un conte en anglès. Han trobat l’activitat molt divertida. La Núria, l’Antonio, l’Aroa, la Carla Rosell, el Biel i el Marc Roig afirmen que l’activitat els ha agradat molt perquè els petits han escoltat amb atenció els contes que han explicat. El Marc Palau comenta que li ha fet molta il·lusió fer l’activitat i que els nens i nenes d’Educació Infantil l’escoltessin parlar en anglès. Tot cofoi acaba dient que “Ha estat un honor!”. L’Aina comenta que s’ha sentit com una mestra fent aquesta activitat. La Mariona diu que ha vist els nens i nenes molt contents, i ella s’ha sentit feliç. La Jana, l’Ot i el Xavi creuen que l’activitat ha estat molt divertida i pràctica perquè fent-la, tant els petitets com els grans, han après una mica més d’anglès. A la Carla Carrera li ha passat el temps volant i li hagués agradat poder llegir el seu conte a tots els nens i nenes d’Infantil.

Un any més, podem dir que l’apadrinament lector en anglès ha estat un èxit! I tot és gràcies a l’entusiasme dels alumnes de l’Escola l’Estel, els quals estimen el que fan i això es nota en activitats com aquesta.