QUÈ ÉS PER NOSALTRES L’AMISTAT?

Els alumnes de cicle superior de Castellnou de Seana hem estat treballant durant el 1r trimestre, a l’hora de valors, l’AMISTAT.

Vam començar escoltant cançons sobre aquest tema. Un cop escoltades, cadascú va escriure una paraula, la qual creia que era per ell/a l’amistat. Seguidament, vam treballar diferents dinàmiques que ens ajudaven a comprendre en primera persona què és l’amistat. A més, durant tot aquest temps hem estat duent a terme una activitat paral•lela que consisteix en escriure una carta a un company o una companya de classe dedicant-li unes paraules sobre algun moment bonic que haguem compartit.

” M’ha agradat treballar aquest tema perquè he reflexionat” – Yasmin

” M’ha agradat treballar aquest tema perquè parlem sobre l’amistat” – Antonio

” M’ha agradat treballar aquest tema perquè m’ha ajudat a guanyar empatia amb els companys” – Aroa

“Crec que l’amistat és important.” – Aina

“A mi m’ha agradat aquest tema perquè m’he divertit molt” – Gerard

“Aquest tema ha estat molt xulo perquè ara coneixem millor l’amistat” – Jana

“En aquesta unitat hem treballat l’amistat i ens ha donat molts valors, que és del que es tracta en aquesta assignatura.” – Xavi

“La unitat que hem treballat ha estat divertida i molt sentimental.” – Carla

1. Joana Gasso Jordan

Tots cerquem la felicitat, i l’amistat és un valor que ens fa feliços. Gràcies per treballar un valor tan bonic i tan important.
    Com deia Aristòtil “l’amic és el meu altre jo, sense l’amistat l’home no pot ser feliç”.

2. Dahbia

Molt bonic, es nota el treball, l’esforç i les ganes que li heu donat a aquesta unitat. Esperem més vídeos així!

3. Mar Moreno

M.ha agradat molt el video,està molt bé q de ben petits aprenguin a valorar l.amistat.Jo penso que qui te un amic te un tresor.

4. Brígida Pallàs, Jordi Niubó

El video és molt maco i el tema que heu treballat és molt important i encertat. Bona feina!!!

5. Brígida Pallàs, Jordi Niubó

El video és molt maco i el tema que heu tractat és molt important i encertat. Bona feina!!!

6. Noelia Barbeta

M’ha agradat molt que hagueu treballat aquest tema tant important. Moltes persones tindrien que mirar-lo i reflexionar

7. Magda Morera Ros

M’ha agradat molt que parleu sobre aquest tema. Un tema tan essencial per la vida. Segur que no només ha enriquit al alumnat sinó també als que hem vist el vídeo. Moltes gràcies i continueu treballant així de bé!

8. Sònia i Albert

Molt bona feina.
    Aprendre aquest i d.aquesta manera es molt positiu.
    I a més ells s.ho passen molt bè.

9. Xavier I Rosa Mari

Felicitats, per la bona feina que heu fet I per treballar aquest valor tant important,
    Continueu aixi!!!