PRESENTACIÓ DE LES CONSTEL·LACIONS

Durant el primer i el segon trimestre els alumnes d’infantil de l’escola l’Estel han treballat el projecte de les Constel·lacions, és per això que aquest tercer trimestre han decidit que recollirien tot el que han après en una presentació de power point amb la intenció d’explicar-la a tots els cursos de l’escola. Durant diferents setmanes s’ho han anat assajant i un cop s’han sentit preparats i engrescats per fer la presentació als més grans, s’ha programat una exposició per setmana, una per cicle inicial, una altra pel cicle mitjà i una altra pel cicle superior. A tots els ha agradat participar de l’activitat, els més petits exposant-la i els més grans escoltant. Segur que repetirem!!