POEMA DE NADAL D’EDUCACIÓ INFANTIL I 1r CASTELLNOU DE SEANA

Com és tradició, abans de Nadal, els nens i nenes a l’escola aprenen un poema per recitar a casa el dia o la nit de Nadal. Ells ja saben que aquell dia, quan tota la família està reunida al voltant de la taula per celebrar el Nadal, han de pujar damunt d’una cadira i quan tota la família està en silenci, ja el poden començar a recitar i a gesticular.

Estaran joiosos que els demaneu que us el recitin, per ells és el seu regal de Nadal, i és així com els ho hem intentat fer entendre, que els regals més importants no són els materials, sinó els que són invisibles als ulls però que surten del COR.

Aquí us deixem un assaig que han fet a l’escola.