PER SANT JORDI, UN LLIBRE DE L’ESCOLA L’ESTEL!

Un any més, per celebrar la diada de Sant Jordi, l’alumnat de l’escola l’Estel volem compartir amb tots vosaltres el conte “Tots junts podem”. Aquest, és fruit del treball i de l’esforç de totes i tots que hem fet amb molta il·lusió.

La història que explica aquest conte ha nascut a P3 i P4. L’hem fet créixer els alumnes de P5, 1r, 2n i 3r i els alumnes de 4t i cicle superior hem estat els encarregats d’elaborar el desenllaç. En aquest conte hi ha l’empremta de tots, ja que tots hi hem aportat idees tot deixant volar la nostra imaginació i també hem fet les corresponents il·lustracions.

El color del text indica el grup d’alumnes que l’ha escrit:

• P3 i P4: BLAU
  • P5 i 1r: VERD
  • 2n i 3r: TARONJA
  • 4t, 5è i 6è: LILA

Us engresquem a llegir-lo i esperem que el gaudiu tant com ho hem fet nosaltres elaborant-lo.

Desitgem que passeu una bona estona amb ell!

• Tingueu els altaveus oberts així el podreu llegir amb música de fons que us ajudarà a endinsar-vos encara més en el conte.

MOLT BON SANT JORDI A TOTES I A TOTS!