TALLERS D’HÀBITS SALUDABLES

El passat dijous 12 de novembre els alumnes de cicle mitjà i superior de la ZER vàrem realitzar uns tallers amb el propòsit de conscienciar i practicar els hàbits saludables de l’alumnat en quatre àmbits diferents: valors, salut, alimentació i esport. Els tallers, organitzats per l’àrea d’educació física, formen part de les diferents activitats que conformen el Projecte “Ens Cuidem” d’aquest curs 2020/21.

El conjunt de monitors varen iniciar l’activitat a Castellnou on, per raons de confinament, només va poder seguir l’activitat el cicle superior. Posteriorment, es van desplaçar a Vila-sana per realitzar els tallers, amb molt bona acollida i participació per part dels alumnes.

Quan varen finalitzar l’activitat, els diferents participants van rebre uns obsequis, en concret, un bol per esmorzar, un “comecocos” saludable i una pissarreta magnètica per part de l’Agrupació (l’entitat organitzadora dels tallers saludables). Als alumnes els van encantar els tallers, no només per la participació, sinó pel que van aprendre sobre els hàbits saludables.