Matí d’aigua

En aquest divendres 21 de juny, darrer matí de curs, a l’escola Mossèn Ton Clavé, més enllà d’acomiadar als alumnes de 6è, els alumnes de cicle superior han organitzat una gimcana per la resta de l’escola on en les proves que s’havien de fer, l’aigua hi era present d’una manera molt protagonista.

El hàndicap ha estat els núvols que ens han fet la guitza una part del matí, malgrat això, encara hem pogut realitzar una part de la gimcana i cap al final del matí, hem agafat pistoles, ampolles i altres recipients i hem tancat l’acte fent una batalla d’aigua on hem pogut mullar a mestres i companys.

Ens ho hem passat molt bé!!! Us deixem un vídeo-resum per a que en gaudiu!!!

Ah…..i passeu un BON ESTIU!!!!!