L’escola l’Estel acomiada els alumnes de SISÈ!!

Sembla ahir quan van començar P3 i ara aviat marxaran cap a l’Institut! El Pau, l’Albert, el Biel, l’Isaac i i la Liza acaben una etapa molt important de la seva vida per començar-ne una altra plena de nous reptes, noves il·lusions, noves amistats i noves aventures. Aquest dijous a l’assemblea els vam acomiadar com cal i també al sopar que va organitzar l’AMPA se’ls van entregar les orles i se’ls va regalar un obsequi molt útil. Com de costum es va passar un vídeo molt emotiu resumint tots aquests anys que han passat a l’Escola l’Estel. Des d’aquí els desitgem moltíssima sort i encert en aquesta nova etapa.