INAUGUREM L’HORT DE L’ESCOLA L’ESTEL

Gràcies als esforços, implicació i treball de molta gent del poble, aquest curs l’Escola l’Estel té la sort de gaudir d’un espai que ens ha deixat molt amablement una família del centre.

Per nosaltres serà tot un ESPAI d’aprenentatge, de convivència, d’observació, d’experimentació, de contacte amb la natura. Un espai que ens permetrà establir vincles, aprendre de forma intergeneracional continguts curriculars, on viurem la recompensa de la cura, on fomentarem la sostenibilitat i on ens motivarem per aprendre i també per ensenyar.

Aquest passat dimecres 13 de setembre, vam tenir el goig d’anar per primera vegada i tots junts a l’hort de l’escola l’Estel! Allí ens hi esperaven els nostres hortolans, el Llorenç i el Josep, veïns del poble, que de forma voluntària i desinteressada ens ajudaran en tot el treball que comporta l’hort, el disseny, la distribució del reg, l’organització, el manteniment i totes les tasques agrícoles que hi treballarem.

Un d’ells, el Josep, va gravar amb les seves pròpies mans una pedra extreta del mateix tros, que per nosaltres té un valor immens… En ella hi posava el nom de la nostra escola, la data del dia que hi hem anat plegats i un símbol hebreu, que ens va sorprendre molt, era el símbol de l’amistat!  Li vam agrair la seva feina amb un fort aplaudiment.

Alumnat, mestres i hortolans vam estar molt feliços de fer la inauguració de l’hort!

Vam fer un munt de preguntes al Llorenç i al Josep, vam escoltar tot el que ens deien, vam respectar en tot moment les normes establertes, vam treballar, vam suar i vam gaudir moltíssim tots junts!

Després de moltes explicacions vam ajudar-los a posar i a distribuir el reg, les aixetes i també vam treure més pedres.

Va ser un dia ENTRANYABLE i que formarà part per sempre de la història de la nostra escola! Ara a treballar de valent i a exprimir-ne el màxim rendiment possible.

Agraïm a tots els qui ho feu possible!!