GIMCANA d’AIGUA a VILA-SANA

El darrer dia de curs, el divendres 22 de juny, vam organitzar a l’escola de Vila-sana una gimcana on l’aigua va ser la protagonista de les proves. Els alumnes de cicle superior s’encarregaven d’explicar i de supervisar l’execució de les proves als grups formats per la resta d’alumnes. Un cop acabada la gimcana, i després d’esmorzar, es va iniciar una guerra d’aigua on alumnes i mestres varen mullar-se de manera divertida amb tota mena d’utensilis: pistoles, globus, diferents recipients, i fins i tot, una mànega. Al finalitzar l’activitat, es van parar les tovalloles al pati i els alumnes van prendre el sol per eixugar-se i canviar-se de roba. Va ser un final de curs xulíssim!!!!

Us deixem un curt amb el resum de l’activitat.

BON ESTIU!!!!!!