FEM D’ESCRIPTORS!

Ahir els i les alumnes de la classe de segon ens van explicar dos contes que ells mateixos havien escrit en llengua castellana. El primer que vam escoltar era Los cuatro. Aquest conte anava sobre uns personatges molt divertits ue per raons desconegudes vivien experiències inoblidables i se’n anaven a la lluna. I el segon conte que ens van explicar va ser El monstruo de Vila-sana. Era la història d’un monstre que havia de trobar la manera per a que els altres es relacionessin amb ell.

Ens van agradar molt! Enhorabona a tots els alumnes de segon per tot l’esforç i treball!