Experiment de l’aparell excretor

Avui l’alumnat de 5è de l’Escola Mossèn Ton Clavé, amb l’ajuda de la Berta, hem realitzat un experiment molt interessant!

Per fer-lo hem utilitzat material que ens ha permès dur a terme filtracions d’aigua i sorra de diferents maneres (amb colador, filtres de cafè, cotó, embut…) i sabeu que ha passat??? que primer ens sortia l’aigua molt i molt bruta, però un cop hem posat el cotó sortia tota neta!

Val a dir, que primer ens hem quedat desconcertats, com pot passar això? Doncs bé, potser si ho relacionem amb el que hem treballat a l’aula aquests dies sobre l’aparell excretor ens surt alguna cosa del nostre cos que filtra i neteja subtàncies de rebuig, ja sabeu el què és?