EXCURSIÓ A LLEIDA

Ahir divendres dia 13 d’abril els i les alumnes de cicle mitjà i superior de la ZER vam anar d’excursió a Lleida. Com ja sabeu la pluja ens va acompanyar i vam haver de modificar una mica el que teníem planificat. L’autocar ens va deixar al Centre d’art la Panera. Allí vam poder gaudir de l’exposició Tinta Fresca. Ens vam dividir en dos grups, cicle mitjà i cicle superior, i dues guies ens van anar explicant tot allò que formava part de l’exposició i ens van proposar alguna activitat. Va ser molt interessant!

Després, sota els paraigües i caputxes, va caminar fins la Seu Vella on ens esperaven dues guies que ens van anar explicant moltes coses de la Seu Vella. Teníem previst pujar al campanar però a causa de la pluja i per seguretat no ho vam poder fer.

Volíem anar a dinar al parc de la Mitjana però tal i com pintava el dia… el personal de la Seu Vella ens va deixar dinar al claustre d’aquesta. Tot un privilegi! En acabar de dinar, tot i que a Lleida ja no plovia, vam haver de tornar a l’escola. Volíem anar tots a la mateixa escola per compartir una estona de joc però de camí vam descobrir que la pluja no ens donava treva i que a Vila-sana i Castellnou de Seana encara plovia. Així que… cadascú va anar a la seva escola a passar la tarda jugant i fent activitats més lúdiques. I, quan el temps ens va deixar, inclús vam poder jugar a futbol una estona! Encara que… va acabar el dia plovent altre cop!

Tot i la pluja va ser un dia diferent i molt divertit! Mireu, mireu….