EXCURSIÓ A L’HORT

L’altre dia ens va trucar el Domingo dient que els nostres enciams eren molt grans i s’havia de collir així que avui, de bon matí per evitar la calor, hem anat cap a l’hort. Per grups, hem recollit els enciams i també hem pogut recollir espinacs, cebes i julivert! A més, hem tret les males herbes que creixen molt ràpid i hem plantat les llavors que ja fa molts dies vam desgranar en una de les activitats de l’hort.

A l’arribar a l’escola els alumnes de cicle mitjà hem preparat una paradeta amb les verdures i les hem venut a la resta d’alumnes i alguns pares, mares, padrins i padrines que s’han apropat. Els diners recollits els farem servir per comprar material pel jardinet del pati.

Com sempre que anem a l’hort, donar les gràcies  a les mares que ens venen a acompanyar-nos,així com també, al Domingo i l’Antonio per cuidar el nostre hort i tenir tanta paciència amb nosaltres. I avui, a tots els compradors i compradores!