Entrevista al Sr. Alcalde

Els alumnes de Cicle Inicial de l’escola de Vila-Sana estem fent el projecte “El nostre poble”. Hem parlat dels carrers, cases de tota la vida, escut, festes i… se’ns han plantejat moltes preguntes.

Per això vam decidir que podíem anar a fer una entrevista al Sr. Alcalde que és la persona que millor ens les podia explicar.

Per fer l’entrevista vam anar a la Sala de Plens on ens va solucionar les nostres inquietuds. Ens va regalar un paquet de colors a cada un i ens va fer una ruta per l’edifici explicant-nos qui hi havia i què feia cada un dels treballadors i treballadores.

Ha estat una sortida molt profitosa!