ENTREGA PREMIS XVIII JOCS FLORALS

Aquest curs…SÍ! La situació actual ens ho ha permès i hem pogut celebrar conjuntament els XVIII JOCS FLORALS de la nostra Zer.

El passat divendres 22 d’abril va tenir lloc a Vila-sana el lliurament dels premis. L’acte va ser presentat pels alumnes de 6è de les dues escoles i els premis van ser entregats per: l’alcalde de Vila-sana, l’alcalde de Castellnou de Seana, la directora de la ZER i de l’escola l’Estel, la directora de l’escola Mossèn Ton Clavé i les corresponents presidentes de l’AFA.

Com ja sabeu, hi ha cinc categories i s’atorguen tres premis per categoria, els quals són:

1. Englantina d’or

2. Viola d’argent

3. Flor natural

Després de l’entrega dels premis i per finalitzar l’acte la Companyia Homenots ens va presentar un conte molt bonic en el que vam viure un munt d’aventures i vam acabar trobant el tresor del pirata. Aquest conte ens va fer reflexionar que hi ha tresors que no ens fan més rics però sí que ens fan una miqueta més feliços.

En aquest acte també hi van assistir molts familiars i amics de l’alumnat de les dues poblacions.

Va ser una tarda memorable i emocionant en la que vam poder gaudir dels dibuixos i de la poesia dels nostres companys.

Cliqueu AQUÍ per veure un recull de fotografies.