ELS NOSTRES CARTELLS DE VILA-SANA

Hola a tothom!!!

Com esteu? Esperem que totes I tots molt bé!

Com ja sabeu, des de la Zer estem treballant el projecte del cinema. Han estat vàries les activitats que hem anat fent al llarg del curs i durant el confinament també hem treballat de valent.

Avui, per acabar la setmana, us volem ensenyar les últimes creacions dels alumnes de l’Escola Mossèn Ton Clavé de Vila-Sana. Hem elaborat els cartells de les nostres pel·lícules preferides i així hem pogut descobrir quins són els elements importants que han d’aparèixer als cartells de les pel·lícules.

A continuació us deixem les nostres creacions. Mireu, mireu quins cartells tan originals, acolorits i bonics ens han quedat.

Aquí teniu l’enllaç per accedir al vídeo: https://youtu.be/CwGoWm7k7ig

Esperem que us agradi!!!