El plató de televisió de Cicle Mitjà us presenta…

Hola! Els alumnes de Cicle Mitjà de Vila-Sana hem treballat aquests dies l’entrevista (què és, quines parts té, com es fa etc…). Després d’aprendre sobre ella ens hem posat a la feina! A cada grup ens ha tocat personatges ben curiosos per entrevistar. Un company feia d’entrevistador i l’altre d’entrevistat.

Primer, hem preparat en un esborrany la presentació, les preguntes i el final fixant-nos i revisant molt bé tot el que havíem escrit. Més tard, ho hem passat a ordenador i també hem preparat tot el que ens feia falta per l’entrevista.

Si voleu saber els personatges que han vingut al nostre plató aquí us deixem uns vídeos que segur que us agradaran!

Entrevistes: