DIA MUNDIAL de l’ACTIVITAT FÍSICA

El passat divendres 6 d’abril vàrem celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF). La ZER va voler ser protagonista d’aquesta efemèride fent participar a mestres i alumnes d’ una sèrie d’activitats i jocs, proposades des de l’àrea d’Educació Física, per tal de conscienciar a petits i grans de les conseqüències tan favorables que es deriven de la pràctica de l’exercici i l’esport, no només pel que fa a nivell físic, sinó també a nivell acadèmic, emocional i social, així com la prevenció de malalties relacionades amb el sedentarisme.

Va ser una jornada molt divertida, on vam començar llegint un  MANIFEST en el que es justificava la realització de les activitats i es recordava tots els beneficis de salut que hem descrit anteriorment. A posteriori i en format gimcana, alumnes i mestres van participar de jocs i proves demostrant la seva destresa i habilitat per poder-les afrontar. Us enllacem un tastet d’imatges i vídeos que resumeixen la jornada.