DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

El dia 30 de gener és el dia de la Pau. Els alumnes d’infantil i primer de l’escola l’Estel hem celebrat el dia de la Pau.

Com ho hem fet? Hem parlat del significat d’aquesta paraula tan important. Hem explicat que és per nosaltres la Pau i en quines situacions de la nostra vida la sentim.

Després d’aquesta conversa que ha estat molt participativa, hem decidit muntar una pancarta ben acolorida i vistosa per expressar el nostre desig de Pau al Món.

Tots junts hem pintat les lletres de la pancarta i hem pintat un munt de papallones que semblen de veritat i les hem enganxat de la manera que formin les lletres de la PAU.

Ens ha quedat molt bonic i l’hem penjat a la porta de l’escola per compartir-la amb les famílies.

Intentarem fer el que deia Gandhi: “No hi ha camins per la Pau. La Pau és l’únic camí”.

Cliqueu aquí per veure el recull de fotografies.