DEFC_2019

El Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC) pretén  mostrar la importància de l’Educació Física pel desenvolupament integral i integrat en totes les edats. Vol  transmetre els valors que la pràctica de l’activitat física ajuda a potenciar: esforç, autosuperació, cooperació, empatia i  fomentar la pràctica d’activitats físiques variades i en companyia pel benestar físic, psíquic i social. Els alumnes d’ambdues escoles, abans de realitzar els jocs i activitats, van llegir el MANIFEST que recull les idees que han inspirat a crear el programa DEFC i que per segon curs, la ZER hi ha participat.

Us enllacem un vídeo amb el resum de les activitats que vam realitzar perquè comproveu com de bé ens ho vam passar!!!