Com ens movem a Cicle Inicial

Durant aquest primer trimestre a l’escola hem endegat el projecte d’estils de vida saludables “Com ens movem”.

A cicle inicial, de l’escola de Castellnou, hem començat treballant el cos humà en la seva globalitat, tractant els temes de quines són les parts del cos, repassant els sentits, reconeixent les emocions que sento i pensant en com cuidem el nostre cos.

En aquesta activitat, relacionada amb l’últim tema esmentat, hem tractat la vessant més esportiva i ens hem gravat explicant la nostra activitat física preferida.

Esperem que us agradi molt el resultat!