CARNESTOLTES VILA-SANA 2024

La setmana del 19 al 23 de març vam celebrar el Carnestoltes a l’escola. Al llarg de la setmana vam seguir les ordres del rei carnescoltes;

Dilluns, porta un detall roquer que farà que aquest dia vagi més bé.

Dimarts, una gorra o un pentinat original us haureu de posar, perquè no es noti que esteu malament del terrat.

Dimecres, haureu de portar roba esportiva a verue si ens motiva així farem més esport. Anirem tots junts corrent a l’hort.

Dijous, ningú pot anar de color negre o sinó m’agafa febre. Has d’anar acolorit perquè així el dia no serà avorrit.

Divendres, a la tarda tothom ha de portar la seva disfressa per fer gresca. Gaudiu i que hi hagi rauxa perquè soc el rei de la disbauxa!

Divendres vam acabar la tarda fent una desfila des disfresses!!

A continuació, us deixem un recull de fotos.