CAMINEM PER VILA-SANA

El passat dilluns 7 de maig els alumnes de l’escola Mossèn Ton Clavé de Vila-sana varen participar d’una iniciativa promoguda per l’associació de dones del poble, una caminada saludable. L’activitat consistia en completar un itinerari que resseguia els diferents carrers del poble per tal de conscienciar-nos de la importància i els múltiples beneficis per la salut que comporta una activitat tan simple com és caminar. Formava part de la comitiva, els alumnes i mestres de l’escola, alguns pares i les membres de l’associació de dones. Un cop acabat el recorregut, a la plaça, van regalar als participants una poma i una mica d’aigua per berenar. Seguidament, a la mateixa plaça, l’activitat va concloure amb una sessió de zumba, per part d’una monitora, que va fer ballar una bona estona a petits i grans. Un cop acabats els balls, alumnes i mestres varen retornar a l’escola ben satisfets per haver participat de l’activitat.