BICICLETADES!!!

Els darrers dies de curs, a la ZER Vent serè són sinònims de posar en marxa la bicicleta. El dimecres 12 de juny els alumnes de Cicle Superior de Castellnou vàrem realitzar la visita a l’escola Mossèn Ton Clavé. Després de rebre les instruccions pertinents i d’esmorzar, vam recórrer tot Vila-sana fent una sèrie de proves, per grups, per tal de conèixer més  coses del poble i altres que ens van explicar els mateixos alumnes que han après durant el curs dins el projecte “El nostre poble” que hem dut a terme. L’equip que va assolir més punts, va obtenir un premi.

El mateix divendres 14, vàrem tornar la visita i vam enfilar el camí cap a Castellnou. També vam recórrer el poble aprenent moltes coses desconegudes i ens vam aturar a la zona on s’ubicarà, en un futur, l’escola de Castellnou. Els alumnes van esforçar-se molt realitzant les proves i van gaudir d’un matí fora de l’aula i explorant el nostre entorn proper. Se’ns va passar el matí volant i a tres quarts d’una vam tornar cap a Vila-sana.

Si no us creieu que ens ho vam passar genial, us deixem un vídeo per a que ho comproveu!!!