AUTORS A LES AULES: Ens visita el Carles Sala!

El passat dijous 21 de març els/les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola de Vila-Sana vam anar cap a l’escola de Castellnou. Sabeu per què ens vam reunir allà amb la resta de companys/es del mateix cicle? Teniem una vista molt especial…el Carles Sala ens va venir a visitar, aprofitant que aquell dia era el dia de la poesia, i ens va explicar coses espectaculars de la seva feina i també d’un llibre seu que vam estar llegit durant aquest trimestre: La Flairosa, la bruixa dels sabons.

Vam aprendre moltíssimes coses de la feina d’escriptor, però també d’alguns altres llibres que havia escrit (ei, que alguns de nosaltres tenim aquests llibres a casa!). El millor de tot però, va ser el moment final, ens va poder signar a cadascun de nosaltres els llibres que vam portar que ell ha escrit!!

Us deixem un vídeo d’aquell dia on queda clar a les nostres cares que ens va encantar la seva visita.

Moltes gràcies Carles per fer-nos passar una tant bona estona! Fins la pròxima!