Assemblea a l’escola de Vila-Sana

Com cada curs, el passat dilluns vam començar amb l’assemblea. Aquesta ens va servir a l’alumnat de 1r fins a 6è per conèixer a les noves senyoretes! A més a més, vam parlar d’alguns temes que han anat sorgint com el futbol al pati,el funcionament de la biblioteca, felicitacions d’aniversaris etc… Esperem que aquesta trobada que farem cada mes ens serveixi com a moment d’intercanvi d’opinions i d’informacions i que entre tots puguem arribar a uns bons acords!

Aprofitem també per donar les gràcies a totes les famílies que heu anat creant el nostre arbre dels desitjos. Ha quedat molt bonic, gràcies!!!

Us deixem aquí un petit tastet de la primera assemblea: