APRENEM A L’HORT

Després d’uns quants mesos sense anar a l’hort pel fred i el mal temps, avui els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà de l’escola de Vila-sana hi hem tornat. Teníem moltes ganes de veure com havien crescut els enciams, els espinacs i tot el que havíem plantat l’última vegada. I… hem vist que a més de créixer les nostres verdures també han crescut les males herbes! Així que avui, una de les tasques que hem hagut de fer ha estat treure les males herbes que havien crescut al voltant de les nostres hortalisses. A més, al tros que l’últim dia havíem netejat hi hem plantat enciams, api i porros.

L’Antonio ens ha explicat quines són les eines que utilitzen a l’hort i per a què les fan servir i ens ha ensenyat com funciona un plantador! Tots el volíem provar! També hem tingut una estoneta per jugar i esmorzar. Ha estat un matí molt profitós.

Avui ens han acompanyat a l’hort dos Mossos amb cotxe per anar més segurs i tranquils. Moltes gràcies Mossos! També moltes gràcies al Domingo i l’Antonio per cuidar tan bé el nostre hort quan no venim i per ensenyar-nos tantes coses!