APADRINAMENT LECTOR

Aquesta setmana a Castellnou de Seana hem començat l’apadrinament lector que és una activitat cooperativa. Aquest any, com a novetat, són els alumnes de quart els que es converteixen en padrins de lectura  i els alumnes de primer, segon i tercer fan de fillols. El fet de ser padrí de lectura representa que l’alumne padrí ha de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol, alhora que li encomana el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir. Aquesta activitat és molt positiva, ja que és esperada per tots els alumnes.

Per veure més fotografies, cliqueu aquesta imatge: