9a TROBADA ESPORTIVA

El passat divendres 6 de març els i les alumnes de cicle superior de la ZER vam participar en la que ja és la 9a Trobada Esportiva del Consell Esportiu del Pla d’Urgell que va aplegar més de 500 alumnes de les escoles de tota la comarca. Malgrat el vent que va bufar durant el matí, ens ho vam passar molt i molt bé participant de les diferents estacions que composaven aquesta macro gimcana.

Dodgeball, Tombar la torre, Hip-hop, Hoquei, Frisbee i un combinat de cursa de relleus, prepitxi i 4 en ratlla varen ser el total de les activitats que durant tot el matí les i els alumnes de 5è i 6è varen practicar  en el camp de futbol de Mollerussa, el pavelló i els annexos (ja les havíem preparat durant les darreres sessions d’educació física a l’escola). Un cop acabades les activitats, varem dinar i encara vam disposar d’una estona més per poder jugar i xerrar amb la resta de companys d’altres escoles fins les 15:30h que vam enfilar als autocars de retorn a l’escola. Ens ho vam passar molt i molt bé!!!!

Aquí teniu un video resum de la jornada!!!