Treball per propostes i ambients. Mesos d’abril i maig.

Durant els mesos d’abril i maig, els infants d’educació infantil de les tres escoles de la ZER, han continuat treballant amb les propostes i els ambients d’aprenentatge. Durant el mes d’abril, que va ser més curt degut a les vacances de pasqua, van treballar les propostes de Sant Jordi i durant el mes de maig, les propostes principals han estat sobre la temàtica de la primavera.

Amb aquesta metodologia, no només fem de l’alumne un ésser autònom, capaç de decir per si mateix i planificar-se la feina, sinó que també engloba tot el treball dels sabers que venen marcats en el currículum de l’educació infantil, sota una mirada globalitzada dels aprenentatges.

Si voleu veure les imatges d’aquests mesos, cliqueu en els següents enllaços: