Treball de lectura a la Ràdio i visita a la Biblioteca de l’Espluga

Avui els alumnes de 1r, 2n i 3r hem anat a la ràdio de l’Espluga de Francolí, on hem visitat les seves instal·lacions i hem llegit uns contes en veu alta que han preparat durant el curs amb la nostra voluntària del centre, la Dolors. Ha estat una activitat molt enriquidora on els infants s’han sentit membres d’un programa de ràdio.

Properament sabrem quan els podrem escoltar per la ràdio Espluga FM.

Després d’esmorzar hem anat a la Biblioteca de l’Espluga, on la Núria, la responsable del centre, ens ha fet un tour per les diferents seccions i ens ha fet un taller sobre la figura de Pablo Picasso, que just aquest any es commemora el 50è aniversari de la seva mort.

Aquí us deixem unes fotografies i  vídeos de la jornada.