TALLER DE CAMPANES A VIMBODÍ I POBLET

Ahir tots els nens i nenes de l’escola Mare de Déu dels Torrents van poder gaudir d’un taller sobre les campanes a càrrec de Jesús Martínez.

El taller es va fer a l’església on també hi havia els plafons de l’exposició “Tocant el cel amb una corda. Les campanes de la Conca de Barberà”. Els infants van poder veure i tocar  una campana del Museu Comarcal de la Conca de Barberà, diferenciar-ne els tocs, conèixer els campaners i la història de les campanes de la comarca, escoltar els diferents tocs de les campanes de Vimbodí i Poblet i pujar al campanar de l’església per veure-les i sentir-les de ben a prop.

Va ser una experiència molt bonica i enriquidora que fins i tot es va enregistrar i s’emetrà per TV3 properament.

Reportatge de TV3

Fotografies i vídeos taller Infantil, CI i 3r