VISITA AL MUSEU OLÍMPIC

Avui l’alumnat de les tres escoles de la ZER ha fet una sortida al Museu Olímpic de Barcelona. Al llarg d’aquest curs estem treballant el projecte de LES OLIMPÍADES i amb aquesta visita els infants han pogut visualitzar moltes coses que ja han treballat a l’aula i n’han après de noves relacionades amb els esports.

Al matí han realitzat dos tallers diferents. Per una banda, els d’educació infantil i cicle inicial han fet el taller «Sense fronteres», per conèixer els jocs tradicionals dels diferents continents olímpics. D’altra banda, els de cicle mitjà i superior han realitzat el taller «Sense límits», relacionat amb l’esport per persones amb discapacitat.

Després d’aquests tallers hem tingut una estona per fer una visita lliure al museu i per gaudir de l’anella Olímpica. Hem passejat i hem pogut dinar plegats davant mateix de l’estadi olímpic.

Voleu veure què bé s’ho han passat? Mireu, mireu…