ACTIVITATS D’EDUCACIÓ AMBIENTAL A L’ESCOLA DEL MONTGOI

Durant aquesta setmana s’han realitzat a l’escola dos tallers ambientals guiats per l’Alba, la Caterina i l’Òscar del Consell Comarcal. El primer dels tallers ha consistit en reciclar paper de diari per acabar donant forma a la pasta de paper i crear figures. Aquesta activitat els ha conscienciat sobre la importància del reciclatge per cuidar el medi ambient allargant la vida útil dels materials.

La segona activitat ha tingut com a objectiu principal introduir als infants en el procés de depuració de l’aigua. S’ha construït una depuradora d’aigua casolana, a l’aula, amb materials senzills com ampolles de plàstic, sorra i carbó vegetal amb l’objectiu de netejar aigua bruta. Després s’ha realitzat la visita a la depuradora de Montblanc per comprendre com funciona aquest procés en la realitat.

Per acabar i consolidar aquests aprenentatges, els grans de l’escola han fet un taller explicant com es fa i funciona una depuradora als més petits.

Si els voleu veure en acció cliqueu aquí!!!