PROPOSTES I AMBIENTS A L’EDUCACIÓ INFANTIL

Des del mes de setembre els nens i nenes d’educació infantil estem treballant per propostes i ambients.

Cada matí els nens i nenes comencen fent les propostes de treball. Cadascú, lliurement, escull les activitats que vol fer en aquell moment i al finalitzar, després de la supervisió de la mestra, enganxa un gomet al seu full del pla de treball. Passat els quinze dies, tots els infants han d’ haver fet totes les propostes. Considerem que és una activitat on fomentem l’autonomia, la pressa de decisió i a ser responsable del seu propi treball.

Normalment,  a les tardes continuem amb el treball dels ambients. Els alumnes s’organitzen en diferents espais i poden construir els seus aprenentatges de manera espontània. Els infants passen a ser els protagonistes on aprenen per ells mateixos, lliurement i d’una manera constructiva i activa.

Aquí podeu veure un recull de fotos del mes d’octubre:

Escola de Vimbodí

Escola de Vilaverd