La Castanyada a la ZER Poblet

Un curs més a la ZER Poblet hem celebrat com cal la tradicional Festa de La Castanyada.

A l’Escola de Blancafort ahir dilluns vam preparar la pasta dels panellets. Avui dia 31 al matí els hem decorat i els hem cuit a l’escola. A la tarda hem ballat unes danses típiques de la castanyada, després hem fet  un taller de decoració de tardor amb les famílies i finalment hem anat fins a la Plaça del Arbres a menjar castanyes i panellets.

Fotos BLANCAFORT

A l’Escola del Montgoi de Vilaverd també vam fer els panellets ahir dilluns. Avui hem fet un petit joc de pistes pel poble on havíem d’aconseguir la roba de la castanyera. Quan hem tornat, hem ballat també les danses de la castanyada que hem après a l’escola i després ens hem menjat les castanyes cuites per l’Ampa i els nostres panellets.

Fotos VILAVERD

A l’Escola MdD dels Torrents de Vimbodí vam fer ahir dilluns els panellets i els vam portar a coure al forn del poble. Avui a la tarda ha vingut l’Ampa a coure les castanyes. Hem fet també cançons i danses de la castanyada i després unes “castanyeres” molt especials ens han repartit els panellets i les castanyes cuites que ens hem menjat tots plegats al pati.

Fotos VIMBODÍ

MOLT BONA CASTANYADA A TOTHOM!!!!