ACTIVITATS EN FAMÍLIA. SESSIÓ INICIAL. OCTUBRE 2023

Tal i com us vam presentar a les reunions d’inici de curs a cada escola, aquest any encetem les “Activitats en família”. En aquest projecte que va de la ma del d’entrades en família, us volem oferir cada mes un petit tastet d’algunes de les activitats que les vostres filles i fills fan habitualment a l’escola. En algunes d’elles us demanarem també la vostra participació.

De moment, aquí podeu veure les primeres activitats dutes a terme aquest mes d’octubre.

Esperem que us hagi agradat i que a la propera encara pugueu participar-hi més famílies!!!

Si voleu veure algunes imatges feu click a sobre el nom del vostre poble.

A l’escola de BLANCAFORT infants, mestres i famílies han creat conjuntament la decoració de tardor de l’escola.

A l’Escola del Montgoi de VILAVERD els nens i nenes han presentat a les famílies algunes coses que han après sobre el projecte de les olimpíades.

A l’Escola MdD dels Torrents de VIMBODÍ les famílies també han col·laborat amb els infants i mestres per  fer la decoració de tardor de l’escola.