PARTICIPEM A LES XVIII JORNADES D’ESCOLA RURAL

Aquest cap de setmana algunes docents de la ZER Poblet hem participat  a les Jornades d’Escola Rural al Museu Terra que organitza el Secretariat d’Escoles Rurals.

En aquestes jornades, durant el divendres a la tarda i el dissabte matí i tarda, es van fer diverses conferències i tallers per part d’alguns tècnics de l’àmbit de l’educació i es van presentar diversos models d’agrupacions d’escoles rurals d’arreu del país, per tal d’avançar i millorar l’organització del nostre model a Catalunya, la ZER.

A la tarda del dissabte alguns representants de ZER de tot el territori van presentar experiències innovadores consolidades en el seu centre. En aquesta ocasió la ZER Poblet hi va presentar l’experiència “Avancem cap a uns models d’informe d’avaluació qualitatius i participatius”.

Estem contentes de la bona rebuda i interès que va tenir la nostra experiència entre els docents participants i l’organització del Secretariat d’Escoles Rurals.