AUDICIÓ I VISITA AL MUSEU TERRA DE L’ESPLUGA

Ahir tots els alumnes de CM i CS de les tres escoles de la ZER Poblet vam fer una sortida a l’Espluga de Francolí per participar en una audició al teatre del Casal i fer un taller al Museu Terra.

L’audició va anar a càrrec de tres clarinetistes que ens van mostrar els seus instruments i, fins i tot, en van fabricar un a l’escenari. Els intèrprets van posar música a diversos fragments de cine mut de principis del segle passat i a curtmetratges divertits i actuals de tipologia diversa. A més a més, ens van explicar i mostrar l’art del Foley, que consisteix en posar sons al cinema amb materials i elements ben diversos.

Després del concert vam esmorzar a la Plaça del Casal i van anar fins al Museu Terra on vam gaudir d’una visita centrada en diversos oficis antics i la importància actual de reciclar, refabricar, reutilitzar, reparar, reconvertir i compostar. Tot seguit vam reconvertir un drap de cotó en una “tapa” per conservar aliments amb cera d’abelles.

Vam dinar al jardí del Museu i vam acabar la jornada al parc i amb molt bona convivència.

Podeu veure les fotografies i vídeos de la sortida aquí