Jornada de patis a l’escola de Vimbodí

Aquest dissabte passat, 13 d’abril, van tenir lloc les jornades de patis a l’escola de Vimbodí.

Aquestes jornades esdevenen del treball prèvi de la comissió de patis, on escola, AFA i ajuntament es reuneixen períodicament per preparar-les. Aquest curs, doncs, vam fer el possible per construir un tipi, una zona d’equilibri amb troncs, un racó d’assemblea i unes jardineres.

Tot això va ser possible gràcies a les mans i el temps que hi van dedicar famílies de l’AFA i algunes mestres, aquest dissabte, però hem d’agrair les col·laboracions que hem estat buscant, com ara:

• gràcies Àngels; finalment, hem pogut construir el tipi amb els pals que ens vas donar
  • gràcies Agropecuària de Juneda; amb els palots de fruita hem pogut construir les jardineres
  • gràcies Ajuntament; per la terra i el servei de la brigada (per penjar-nos la pissarra a fora, per modificar la font i així poder recollir l’aigua que s’entollava i aprofitar-la per regar, i per canviar-nos la valla que separa els patis de la llar i d’ed.infantil)
  • gràcies PNIN; per la cessió de troncs que hem utilitzat per fer els equilibris i l’assemblea
  • gràcies a les famílies que van respondre i van portar flors per les jardineres

AQUÍ us deixem unes quantes fotografies!!!