Padrins de lectura a l’escola del Montgoi

Aquest dijous 25 d’octubre hem iniciat les sessions de “Padrins de Lectura”. Durant aquestes estones els alumnes més grans de l’escola llegeixen als més petits, creant uns moments molt distesos i entretinguts. Els objectius d’aquesta activitat són molts: tots els alumnes de l’escola es coneixen molt millor, els més grans es responsabilitzen dels petits, els fillols tenen un model lector diferent a l’habitual, els padrins se senten protagonistes de l’aprenentatge dels seus fillols, etc.

Esperem que al llarg del curs l’activitat doni tots els fruits que els mestres ens proposem i que l’alumnat gaudeixi d’aquestes estones.

A continuació us deixem un recull de fotografies d’aquesta primera sessió. Esperem que us agradin!