Participació a l’acte Escarritx de lectures en veu alta

Aquest dissabte, 27 d’octubre a les 12 del migdia, a la Biblioteca Comarcal Josep Conangla i Fontanilles de Montblanc, cinc alumnes de Cicle Mitjà de la ZER Poblet han participat a l’acte de l’Associació Escarritx de lectures en veu alta.

La Carlota Lafuente i l’Abril Amella de Vimbodí i Poblet, i l’Alex París,  la Irene i la Coral Esturao de Blancafort han llegit fragments de llibres i poemes de manera excel·lent, juntament amb altres nens i nenes d’escoles de la comarca.

L’Escola Municipal de Música de Montblanc també ha participat a l’acte amb la interpretació instrumental d’alguns dels seus alumnes.

Com a dit el mestre Pep Civit, president de l’Escarritx, “la música i les paraules ens han d’acompanyar sempre”.

Felicitats a tots els intèrprets i lectors!

Cliqueu aquí per descarregar-vos i visualitzar les fotos de l’acte