La ZER Poblet a EsplugaFMRàdio

Fa uns dies vam anar a gravar a l’estudi d’Espluga FM Ràdio, al programa “Persones que eduquen”.

Avui a les 12h, en faran una repetició, però si voleu ho tenen penjat a la seva web. Per escoltar-ho podeu accedir l’enllaç següent:

Persones que eduquen: La Zona Escolar Rural (ZER) Poblet – del diumenge 21 d’octubre del 2018

En podeu veure unes quantes fotografies més AQUÍ!!!

1. Filo Farré

ZER Poblet:
    Acabem de veure que el vostre programa, a dia d’avui, se l’han descarregat 341 persones. Enhorabona! Digueu a les tres delegades la Berta Ibarz, l’Eva Llurba i l’Alhana Abenza de part nostra, que tenen molt d’èxit i que les coses que ens van explicar ho van fer molt bé, que hi ha molta gent que les escolta. Ja sabeu que l’Espluga FM Ràdio és oberta per si voleu tornar un altre dia mestres i alumnes amb el tema que us sembli bé preparar. A la ràdio es pot passar bé i aprendre molt.
    Una abraçada,
    Montse Bosch i Filo Farré

2. Filo Farré

ZER Poblet,
    A dia d’avui s’han descarregat el vostre programa unes 350 persones. ENHORABONA!!!
    Digueu a les tres delegades Alhana Abenza, Berta Ibarz i Eva Llurba, de part nostra, que tenen molt d’èxit i que les coses que van explicar ho van fer molt bé, hi ha molta gent que les escolta.
    Ja sabeu que l’Espluga FM Ràdio té les portes obertes per quan vulgueu tornar. A la ràdio es pot passar bé i s’aprèn molt.
    Gràcies per la vostra participació.
    Una abraçada!

Montse Bosch-Saumell i Filo Farré Anguera