TALLER RELACIONS SANES

Durant aquests darrers dies els alumnes de cicle superior de l’escola de Blancafort i de l’escola Mare de Déu dels Torrents han realitzat un taller de Relacions Sanes organitzat pel SIAD de la Conca de Barberà. En aquest taller  l’objectiu  és dotar a l’alumnat d’una visió i esperit crític envers la socialització diferencial de gènere que rebem, perquè aquesta no limiti la seva forma d’expressar-se i puguin veure i viure la diversitat com a riquesa. Promovent el respecte i la inclusió vers les identitats de gènere o que no responen als estereotips de gènere socialment establerts. D’aquesta manera poder establir relacions sanes amb el nostre entorn.

Clica per veure les imatges.