ELS INFANTS DE L’ESCOLA DEL MONTGOI FAN SONAR LES CAMPANES DE VILAVERD

Aquesta setmana les nenes i els nens de l’escola del Montgoi han visitat l’exposició “Tocant el cel amb una corda. Les campanes de la Conca de Barberà”, a l’església de Sant Martí de Vilaverd. Una iniciativa impulsada pel Consell Comarcal i el Museu Comarcal de la Conca de Barberà amb el suport de l’ajuntament de Vilaverd.

Els infants han tingut el plaer de gaudir d’un taller portat a terme pel comissari de l’exposició Jesús Martínez, campaner de Tarragona i Montblanc. En aquest taller s’ha pogut veure i tocar la Maria la campana del museu, diferenciant-ne els tocs, conèixer els campaners i la història de les campanes de la comarca. Per acabar s’ha pujat al campanar de l’església, per fer honor al patrimoni sonor, acompanyats del mestratge del Jesús i fer sonar la Martina i la Maria del Montgoi.

I ves a saber… si d’aquesta activitat en surten grans campaneres i campaners!!!