Activitats en família a VIMBODÍ

Aquest any hem incorporat a les escoles de la ZER les activitats obertes a famílies.

Cada mes, obrim l’escola perquè familiars dels nostres alumnes entrin a l’aula a observar i/o a participar d’una activitat que estem treballant o comencem aquell dia.

A continuació, podreu veure fotografies de les activitats que hem fet fins ara a l’escola de Vimbodí:

Avui hem fet l’activitat de febrer, i fins i tot, a l’acabar l’activitat hem berenat junts per marxar amb la panxa plena desprès de l’esforç i el temps que pares, mares, àvis i àvies ens han dedicat.

MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES PER VENIR A L’ESCOLA I REGALAR UN RATET DE TEMPS ALS VOSTRES FILLS/ES!!! SEGUIM!!!