Els guardians energètics de Vilaverd

El dilluns, 30 de novembre, els alumnes de 1r a 6è de l’Escola del Montgoi, han treballat la importància d’estalviar energia i de reduir-ne el malbaratament. A través del taller “Guardians Energètics”, sol·licitat per l’ajuntament i dut a terme per l’equip d’educació ambiental, Limonium.

En aquesta activitat es pretén, d’una manera molt vivencial i educativa, que els alumnes agafin consciència de la importància de l’estalvi energètic i el bon ús de l’energia per tal de no contribuir en els efectes del canvi climàtic. Entre altres coses, els alumnes poden tocar, experimentar, investigar i descobrir quines millores es poden fer en els nostres hàbits energètics.

Gràcies a aquesta activitat pedagògica que impulsa la Diputació de Tarragona, els nens i nenes aprenen com estalviar energia en l’àmbit domèstic, amb els sistemes de climatització i d’il·luminació, i amb els endolls i carregadors, entre altres. A més, també se’ls informa de la importància de l’ús de l’energia renovable.

Si els voleu veure en acció cliqueu, aquí!